Toimitusehdot

Toimitusehdot

Hurmås Neule Oy (3223724-8)
Kiertotie 13
27800 Säkylä

Hurmås Neule myy itse valmistamiaan neuletuotteita yrityksille ja täysikäisille yksityishenkilöille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokauppamme kautta Suomeen. Jos haluat tilata tuotteita ulkomaille, otathan meihin yhteyttä (info(at)hurmasneule.fi).

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 2.1.2024 alkaen. Päivitämme toimitusehtoja tarvittaessa, joten niihin kannattaa tutustua aina ennen tuotteiden tilaamista verkkokaupastamme.

Verkkokaupassa myytävien tuotteiden ominaisuudet ja hinnat löytyvät verkkokaupan tuotekuvauksista. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Pidätämme oikeuden tuotteiden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla klikkaamalla ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

MAKSUPALVELUTARJOAJA JA MAKSUTAVAT

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrailin tarjoamassa maksupalvelussa ostokset on mahdollista maksaa pankkien verkkomaksupainikkeilla sekä debit- ja credit-korteilla. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy Paytrail Oyj.

TOIMITUSTAPA JA -MAKSUT

Tarjoamme ilmaisen postitoimituksen Suomeen kaikkiin yli 50 € tilauksiin, alle 50 € tilauksista veloitetaan 5 € toimitusmaksu. Postilähetyksen sijasta toimitusvaihtoehdoksi voi valita noudon Säkylän Ohrantähkästä, mikä on tilauksen loppusummasta riippumatta asiakkaalle maksuton. 

Tilaukset toimitetaan toimitusosoitetta lähimpään postin toimipisteeseen. Kooltaan pienet tilaukset (esim. yksi pipo) toimitetaan kirjelähetyksenä suoraan toimitusosoitteeseen. Huom! Kirjelähetyksistä ei tule saapumisilmoitusta eikä seurantakoodia.

Toimitusaika tilauksille on yleensä 3-7 arkipäivää. Mikäli toivot saavasi tilauksesi tätä lyhyemmällä toimitusajalla tai johonkin tiettyyn päivään mennessä, olethan meihin yhteydessä ennen tilauksen tekemistä – näin voimme varmistaa, että toivomasi toimitusaika on mahdollinen.

LÄHETYKSEN TARKISTUS JA MAHDOLLISET ONGELMATILANTEET

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa meille (info(at)hurmasneule.fi; +358 44 244 3722), jotta voimme selvittää ja sopia yhdessä, miten saamme virheen korjattua.

Jos paketti on vioittunut postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Noudatamme verkkokaupassa kuluttajansuojalakia ja kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.
Vaihdettavien ja palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, moitteettomassa kunnossa ja tuotepalautusta varten hyvin pakattuja. Ensisijaisesti pakkaamiseen tulisi käyttää tuotteiden alkuperäistä pakkausta.

Jos kauppa perutaan, tuotteet on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä yritykselle. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajansuojalain mukaisesti.

Jos haluat vaihtaa/palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:

1. Täytä huolellisesti tilauksen mukana tullut vaihto- ja palautuslomake.

2. Tuotevaihtojen jouhevoittamiseksi ja palautusprosessin nopeuttamiseksi toivomme, että otat täytetystä lomakkeesta sähköisen kopion (skannattu lomake / kuva lomakkeesta) ja lähetät se meille sähköpostiin info(at)hurmasneule.fi. Tällä varmistut myös siitä, että ilmoitus aiotusta tuotevaihdosta/-palautuksesta tulee meille 14 päivän määräajassa.

3. Pakkaa palautettavat tuotteet ja täytetty palautus-/vaihtolomake huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa.

4. Lähetä paketti meille osoitteeseen: Hurmås Neule Oy, Kiertotie 13, 27800 Säkylä. Säilytä lähetyksestä saamasi kuitti, kunnes olemme käsitelleet tuotevaihdon tai -palautuksen. Huom! Palautuksesta aiheutuneet kulut sinun tulee maksaa itse, ja vastaat myös palauttamisen kuljetusriskistä.

5. Kun saamme tuotteen, aloitamme viipymättä rahapalautuksen/tuotteiden vaihdon. Raha palautetaan pääsääntöisesti samalla maksutavalla, jolla olet verkkokaupassa tilauksesikin maksanut. Mahdollisia toimitusmaksuja ei palauteta.

Paytrail on turvallinen tapa hoitaa maksupalautukset. Se ehkäisee petoksia ja nopeuttaa palautusten saamista verkko-ostoksissa.

KAUPANPÄÄLLISET PALAUTUSTILANTEESSA

Mikäli tilauksen yhteydessä on annettu kaupanpäällisiä, ja asiakas palauttaa virheettömiä tuotteita niin, että kaupanpäällisen alkuperäinen ehto (esimerkiksi tilauksen vähimmäissumma) ei palautuksen jälkeen enää toteudu, kaupanpäälliseksi saatu tuote on palautettava tuotteiden mukana. Jos kaupanpäällistä ei palauteta, sen hinta vähennetään palautettavasta summasta.

Ilmaista kaupanpäällistä ei hyvitetä rahaksi kaupanpäällistuotteen palauttamistapauksessa.

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme tavoitat parhaiten sähköpostilla osoitteesta info(at)hurmasneule.fi. Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin pääsääntöisesti yhden arkipäivän kuluessa. Kiireellisissä asioissa voit olla myös soittaa meille p. +358 44 244 3722 (ark. 10-16).

REKISTERI- JA TIETOSUOJASELOSTE

Tässä kerrotaan Hurmås Neuleen asiakasrekisterin hallinnasta ja sen käytöstä. Kaikki asiakastiedot ovat luottamuksellisia.

REKISTERINPITÄJÄ

Hurmås Neule Oy
Kiertotie 13, 27800 Säkylä
Y-tunnus: 3223724-8
info(at)hurmasneule.fi

Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Sanni Salonen
info(at)@hurmasneule.fi

TIETOSUOJASELOSTE

Asiakasrekisteriä käyttävät ainoastaan Hurmås Neuleen työntekijät asiakkuuksien ja tilausten hoitamiseen. Kerättävät tiedot ovat asiakkaan yhteystiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Lisäksi asiakasrekisteriin voidaan tallentaa tarkentavia tietoja, jotka parantavat asiakkuuden hoitoa ja hallintaa, kuten ostohistoria. Kaikki rekisteriä käyttävät henkilöt on koulutettu rekisterin käyttöön, ja he kirjautuvat hallintaohjelmaan käyttäjänimellä ja salasanalla. www.hurmasneule.fi-sivuston ostoskori ja maksutapahtumat ovat SSL-suojattuja (mm. pankkien ja muiden rahoituslaitosten käyttämä korkea suojaustaso).

Jokainen asiakas voi tarkastaa, korjata tai rajoittaa omien tietojen käyttöä ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info(at)hurmasneule.fi. Halutessaan tiedot voi myös poistaa pyynnöstä.

Hurmås Neule Oy ei milloinkaan luovuta asiakasrekisterin tietoja kolmansille osapuolille.